bliv en del af holdet

Job i manova

Vi er tit på jagt efter nye gode kræfter. I Manova er vi ikke to der er ens, og vi vil ikke være ens. Vi er ca. 14 medarbejdere på Ragnagade, og det betyder, at alle kender hinanden. Kunne du tænke dig at være en del af det, opfordrer vi dig til at sende en uopfordret ansøgning eller søge evt. ledige stillinger.

Ledige stillinger

Som praktikant hos Manova i vinteren/foråret 2023, vil du blive en del af vores dygtige team,
der står for afvikling af landets største job- og karrieremesse ’KarriereDagene’. Du vil få tildelt
ansvarsområder inden for vores samarbejdspartnere, sponsorer og studenterorganisationer,
hvor du vil stå for planlægning og markedsføring af vores events (KarriereDagene) i Aalborg
og København.

I samråd med det øvrige team skal du med ud at afvikle mindre events og arrangementer op til
messerne for at tiltrække- og skabe larm omkring vores messer.

Du vil få fingrene i projektledelse, hvor du skal have det store overblik blandt aftaler, rekruttering
af karriereambassadører og andre opgaver ifm. med vores offline markedsføringsindsatser.

 

OM MANOVA

I Manova arbejder vi med employer branding inden for tre forretningsområder: Karriereevents,
rekrutteringskampagner og udviklingskurser. Vi udvikler og driver karriere- og uddannelsesmesser,
samt rådgiver og leverer kommunikationsløsninger til nogle af landets største virksomheder
og uddannelsesinstitutioner.

Vi er et professionelt, ungt team på ca. 10 medarbejdere med stor erfaring. Vi har en afslappet og
uformel omgangstone. Vi elsker at have det sjovt, når vi er på arbejde, og er der er aldrig langt fra
idé til handling.

 

DINE OPGAVER TIL BESTÅ I:

· Planlægning af eksekvering af offline markedsføring.
· Hjælpe med programmet ifm. med KarriereDagenes JobCrawl, og andre indslag.
· Koordinering og rekruttering af karriereambassadører.
· Hjælpe med administrative- og andre ad hoc-opgaver.
· Afvikling af KarriereDagene.

 

VI SØGER EN SOM…

· Er studerende på et erhvervsakademi eller professionshøjskole indenfor
markedsføring og events.
· Er udadvendt, engageret, initiativrig og struktureret.
· Er indstillet på praktisk arbejde i kombination med de faglige opgaver.
· Er udadvendt og god til at skabe relationer.
· Er fleksibel og frisk på at møde tidligt til diverse arrangementer.
· Har et kørekort.

Send en motiveret ansøgning og CV til Josephine Juel Rasmussen på jvjr@manova.dk
Har du spørgsmål; ring til Josephine på tlf. 38 15 00 22

Se mere om os på  www.karrieretanken.dk og www.karrieredagene.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

VI ØNSKER OS EN NY KOLLEGA SOM ELSKER AT SKABE RELATIONER OG RESULTATER

Behovet for at rådgive vores kunder stiger i Manova, og vi søger derfor en ny kollega, som er dygtig til at sælge, udvikle og afvikle vores koncepter.
Koncepterne består af KarriereTanken,  KarriereDagene og Kurser som alle har til fælles at hjælpe virksomheder og organisationer med at tiltrække og udvikle medarbejdere som et redskab til Employer Branding strategien.

Hvad går jobbet ud på?

Du bliver en del af et team, hvor vi arbejder med at vedligeholde og udvide Manovas kundenetværk, og hvor du indledningsvis vil fokusere på salg og konsulentarbejde for KarriereDagene. Du kommer til at følge kunden fra den første kontakt, gennem rådgivning og opfølgende kontakt ifm. afvikling. Vi har et bredt og varierende kundegrundlag, og du vil komme til at samarbejde med både store virksomheder, SMV’er samt uddannelsesinstitutioner. Du vil på lige fod med andre i teamet også indgå som projektmedarbejder, og dermed også bidrage til andre opgaver; fx inden for kommunikation/markedsføring
eller logistikplanlægning.

Vi forestiller os at du:

  • Kan rådgive om – og sælge vores koncepter til både eksisterende og potentielt nye kunder. Du brænder derfor for kundekontakt, som vil være dit hovedfokus.
  • Er relationsskabende og besidder et service-mindset, så du til enhver tid vil sætte kundens behov forrest.
  • Tænker selvstændigt og er resultatorienteret i din arbejdsgang. Du ser derfor ikke et ”nej” som et nederlag, men som en afkrydset opgave og ”lead” til dit samlede kunde-portfolio.
  • Er en udpræget holdspiller og elsker et socialt og fagligt fællesskab.
  • Har et analytisk overblik og derfor let ved at sætte dig ind i nye brancher og identifikation af kunder.
  • Har grundlæggende digital forståelse og har let ved at sætte dig ind i nye programmer.
  • Har forretningsforståelse og kan udfordre os fagligt på koncepterne.
  • Stortrives med forandringer og tør stille spørgsmål til ”vi plejer”.
  • Har en videregående uddannelse (gerne merkantil). Det er ikke så vigtigt, om du er nyuddannet, eller har 5 års erfaring. Det er din personlighed og faglige kompetencer i samspil med os, som er vigtig.
  • Har kørekort (B).

Hvem er vi?

De der arbejder i Manova tager ejerskab, de tør at gå forrest og tør at tage chancer. Vi elsker, når det
går stærkt, og vi arbejder i et team, hvor vi stoler på hinanden. Vi sætter pris på høj faglighed i kombination
med at have det sjovt. Vi giver hinanden plads til at være dem, vi er. Vi er ikke ens, og vi vil ikke være
ens. Vi har vidt forskellig uddannelsesbaggrund lige fra kandidatuddannelser til akademiuddannelser til
uddannelser fra Forsvaret. Vi er ca. 14 medarbejdere på Ragnagade, og det betyder, at alle kender
hinanden.

Skal du ansøge?

Fortæl os, hvem du er, hvad elsker du, hvad du kan bidrage med til direktør Kia Øland koe@manova.dk
Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: løbende.

Opstart: løbende.

Løn: Efter kvalifikationer.

Timeantal: 37 timer.

Der er ingen ledige stillinger i øjeblikket!

cropped-Manova_lilla_logo.png

Manova matcher unge med videregående uddannelser og job igennem information fra landets videregående uddannelser og organisationer.
Vi inspirerer til det rigtige valg igennem vores digitale univers og uddannelsesmesser i hele Danmark.

Kontakt info